  • Data: 2003-05-21 20:02:27
    Temat: Re: PCC a koszt uzyskania przychodu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 21 May 2003, pix wrote:

    >+ > Ostatnio w ustawie o PCC czytalem, ze jesli jedna ze stron transakcji jest
    >+ > podatnikiem VAT
    >+ > to czynnosc cywilnoprawna nie podlega PCC (Dzieki Godfryd..)....
    >+
    >+ AFAIR to nie do końca [...] tam jest raczej mowa o opodatkowaniu
    >+ VATem _z tytułu_ tej konkretnej transakcji.

    Dobrze gada :)
    Przyznaję się bez bicia że dość dawno temu napisałem źle :( na
    którąś grupę ale zagonili mnie do obejrzenia w ustawie i dalej już
    zapodaję prawidłowo :)
    W którymś z sąsiednich wątków ("z pożyczką") właśnie powoływałem
    się na ten argument... (nie objęte VAT -> zagrożone PCC !)

    pozdrowienia, Gotfryd