eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPCC-1 i kara za zwloke 80zl - odsetki to 40gr :] - troche dlugie › Re: PCC-1 i kara za zwloke 80zl - odsetki to 40gr :] - troche dlugie
  • Data: 2005-02-16 22:00:48
    Temat: Re: PCC-1 i kara za zwloke 80zl - odsetki to 40gr :] - troche dlugie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 16 Feb 2005, koszmarek wrote:
    [...]
    > + Ok. było po terminie, ale zgłosiłem się sam a odsetki to 40groszy (!!!)
    [...]
    > + Moje pytania są takie:
    > + - czy to jest zgodne z prawem? :)

    ...niestety tak. Kara jest za niezłożenie deklaracji w terminie :(
    Za niewpłacenie *własnego* podatku - dopóki nie jest owo niewpłacenie
    "uporczywe", cobykolwiek to nie znaczyło - kary nie ma.

    [...]
    > + A tak w ogóle to zamiast o rozmnażaniu pierwotaniaków w szkole mogliby uczyc
    > + chociaz trochę prawa :]

    Zgadza się. W całej rozciągłości...
    Z całego okresu szkolnego przypominam sobie jedną akcję edukacyjną
    w postaci obecności na rozprawie (jakby kto nie wiedział - rozprawy
    karne są *publiczne* - chyba że sąd wyłączy jawność - i można sobie
    iść obejrzeć) ale ani wiedzy teoretycznej ("jak się z przepisów
    wywodzi skutki praktyczne") ani praktycznej (co my tu mamy w przepisach,
    za co można iść siedzieć a za co nie) jakoś nie kojarzę.
    I pewnie nic się nie zmieniło...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)