  • Data: 2009-12-22 09:53:27
    Temat: Re: Osoba fizyczna - usługi - podatek
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22-12-2009 o 10:39:01 cef <c...@i...pl> napisał(a):

    > Pewnie żaden z czytających nie rozumiał.
    > Gdybyś wiedział ilu obowiązujących przepisów w tej chwili
    > nie przestrzegasz (nie składasz informacji czy dokumentacji, nie
    > zapewniasz czegoś tam,
    > nie masz w firmie czegoś tam co jest wymagane itp) to byś dostał zawału.

    Tylko za ile z tych uchybień grozi defacto konfiskata mienia
    (przy moich dochodach, bo nie wątpie że ktoś kto ma dochody 10x
    takie jak moje nie jest zagrożony).

    Do tej pory, gdy zamiast tych kar administracyjnych
    były przepisy karne, to po prostu wystarczyło się
    nie przejmować i w razie ukarania zastosować wnioski z protokołu.

    > Przeżyliśmy strażaka, przeżyjemy i odpady :-)

    Jako grupa zapewne tak :-)

    --
    Tomek