  • Data: 2009-12-22 09:39:01
    Temat: Re: Osoba fizyczna - usługi - podatek
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek wrote:

    > Czytałem stenogramy sejmowe i ani jeden poseł tych kar nie
    > zakwestionował, więc obawiam się że niedługo zobaczymy to w Dz.U.

    Pewnie żaden z czytających nie rozumiał.
    Gdybyś wiedział ilu obowiązujących przepisów w tej chwili
    nie przestrzegasz (nie składasz informacji czy dokumentacji, nie zapewniasz
    czegoś tam,
    nie masz w firmie czegoś tam co jest wymagane itp) to byś dostał zawału.

    Przeżyliśmy strażaka, przeżyjemy i odpady :-)