  • Data: 2009-12-20 21:06:37
    Temat: Re: Osoba fizyczna - usługi - podatek
    Od: beezle <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma znaczenia jak sie nazywa umowa.
    > Nawet jak ja nazwiesz ladnie podkreslonym boldem "Jerzy Dupa Kwiatkowski" a
    > z tresci bedzie wynikalo, ze zgodnym zamiarem stron jest wykonanie dziela,
    > to bedzie to umowa o dzielo.

    Masz rację, jednak moje wątpliwości biorą się stąd:
    http://tinyurl.com/yc72ohj i z tego co napisał Tomasz Chmielewski.

    Tak więc pytam tu i tam i chciałbym wiedzieć co i jak - tak, aby
    potem ktoś się nie "przyczepił" :P (<cynizm>cokolwiek zrobię i tak narażę
    się na interpretację konkretnego urzędnika?</cynizm>

    Pozdrawiam Wszystkich i dziękuję za odpowiedzi :)