  • Data: 2009-12-20 19:22:15
    Temat: Re: Osoba fizyczna - usługi - podatek
    Od: beezle <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Biura. Tak i moze obowiazkowo z serkretarka na pelny etat i sprzataczka na
    > mowe zlecenie.
    > Bez tego o zoganizowaniu nie moze byc mowy :)

    Wiesz, mi chodzi po prostu o sporadyczne wykonanie usługi. Nie będę
    działalności gospodarczej zakładał z powodu wykonania kilku usług na rok
    (zdrowotne, podatek * 12 miesięcy)

    > No tak. 24 godziny na dobe, 7 dni w tygodniu. Jak bedzie 5 minut przerwy to
    > tez nie ma ciaglosci.

    Dobrze wiesz, że nie to mam na myśli. Chodzi o regularne
    wykonywanie usługi (np kilka razy w tygodniu / miesiącu itp).
    Po co w ogóle odpisujesz?

    > A o jakiej to umowie cywilnoprawnej, roznej niz umowie zlecenia czy o dzielo
    > myslales. Zdradz ten sekret.

    Czytałeś to, co wysłałem w poprzednim poście? Umowa zlecenie lub umowa o
    dzieło wymaga aby jedną ze stron była osoba prowadząca działalność, a ja
    takiej prowadzić nie chcę z powodów opisanych powyżej. Tak więc raczej
    umowa o treści podobnej do umowy o dzieło lub zlecenia, ale zatytułowana
    inaczej? Nie wiem - dlatego pytam. Jutro przedzwonię do US - będzie
    prościej.

    > Pozdrawiam
    > SDD

    Ja również.