  • Data: 2009-12-20 20:32:30
    Temat: Re: Osoba fizyczna - usługi - podatek
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 20.12.2009 21:08, cef wrote:

    > A kilka razy w roku to już jest nieregularnie?

    Na chlopski rozum - nie jest to w tym samym znaczeniu slowa co
    "regularnie dojezdzam do pracy".

    A zeby bylo dla wszystkich jasne (rowniez dla tych, co mysla o zalozeniu
    wlasnej dzialalnosci gospodarczej) - jest gdzies w prawie doprecyzowane,
    co ustawodawca mial na mysli, jakie dla niego znaczenie kryje
    "działalność zarobkową wykonywaną w sposób zorganizowany i ciągły"?

    Tzn. gdzie jest ta granica, gdzie dzialalnosc zarobkowa bedzie
    wykonywana w sposob:

    1) zorganizowany *i* ciagly -> dzialalnosc gospodarcza
    2) zorganizowany, ale nie ciagly -> nie jest to dzialalnosc gospodarcza
    3) ciagly, ale nie zorganizowany -> nie jest to dzialalnosc gospodarcza

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org