  • Data: 2002-01-26 22:20:04
    Temat: Re: Oryginal czy Kopie?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 25 Jan 2002, alug wrote:

    >+ Witajcie,
    >+
    >+ Prosze o pomoc. Chcialabym sie dowiedziec, co nalezy wreczyc pracownikowi:
    >+ oryginal, czy kopie umowy o:
    >+ a. dzielo
    >+ b. prace
    >+ c. umowy zlecenia??

    ????
    "Umowę sporzšdzono w dwu egzemplarzach, po jednej dla każdej
    ze stron" !! Przynajmniej dla umów cywilnych (dzieło
    i zlecenia) na pewno, pracę IM*H*O można ale nie będę
    ryzykował głowy ;>
    Żaden egzemplarz nie jest "wyróżniony", niby czemu ?
    Umowa np. o dzoeło dotyczy dwu *równoprawnych*
    podmiotów. Widziałem już umowy "w czterech...po jednej" :)

    >+ Bardzo prosze o podstawe prawna..

    Emkhm... pas :)

    >+ Dziekuje,
    >+ alug