  • Data: 2009-01-31 10:26:34
    Temat: Re: Office SB 2007 - zakup na DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 31 Jan 2009, Liwiusz wrote:

    > I wtedy faktura taka może mieć dwa numery? (chodzi o numery kolejne wpisu
    > do KPiR, które umieszcza się również na dokumentach.

    Niekoniecznie, ja taki zapis umieszczam jako jedną pozycję w KPiR, jako
    jedną "transakcję gospodarczą", ale rozbitą na kilka kolumn (np. część
    w kosztach "ogólnych", część w towarach, acz daaaawno towarów nie
    kupowałem :)).
    Przecież po to jest *tabelka*, aby można było ją wypełniać *jak tabelkę*
    czyli upakowując na max a nie metodą macierzy rzadkiej ;)
    Natomiast kiedy wypadnie np. część w wyposażenie a część w środki trwałe
    to oczywiście - ten sam nr f-ry tu i tam, na f-rze można sobie opisać
    "poz.1, 2 szt poz 2 i poz.3 - na cele wewnętrzne, 3 szt poz. 2 towar
    handlowy, poz. 4 - tworzenie ST" czy jakoś podobnie, jeśli ktoś
    czuje taką potrzebę.

    pzdr, Gotfryd