    From: Tomek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Office SB 2007 - zakup na DG
    Date: Fri, 30 Jan 2009 13:53:19 +0100

    Dnia 30-01-2009 o 13:48:26 MariuszM <m...@t...onet.pl>
    napisał(a):

    > Napisali do zastosowań nie komercyjnych, czy jakoś tak.

    > Muszę jednak doczytać :( Macie może jakieś linki?

    http://www.infor.pl/podatki/przepisy-prawne/DZU.2000
    .014.0000176/Ustawa-o-podatku-dochodowym-od-osob-fiz
    ycznych.html

    Koszty są w art. 22
    ST w 22a, WNiP w 22b, Ciebie interesuje też 22d i ogólnie do końca 22 możesz dojechać

    Oraz np to: http://www.pwc.com/pl/pol/about/press-rm/experts/200
    7/07_00_01prtele_tice.pdf

    To jest odnośnie osób prawnych ale *identyczne* przepisy są też w updof

    > Zapytam, jakie problemy rodziło? Myślałem, że VAT rozlicza się miesięcznie i
    > koniec roku nie ma tu nic do rzeczy. Jeśli myślisz o tym, ze teraz są trzy
    > miesiące na odliczenie to też nie do końca rozumiem, te problemy, przecież
    > koszt będę miał wcześniej, a dochód później, więc nie powinienem na tym
    > stracić? Czy znowu czegoś nie rozumiem?

    Przed dokonaniem pierwszej sprzedaży odliczenia wymagały jakiegoś tam
    zaliczkowania, nie wnikałem nigdy o co chodziło (a może to tylko zwrotów dotyczyło,
    nie pamiętam). W każdym razie od 1. grudnia już tego nie ma

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek