  • Data: 2005-04-18 09:34:21
    Temat: Re: Odszkodowanie z PZU a przychód w KPiR
    Od: "Kalina" <d...@s...pl .invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > A jakie ubezpieczenie miałaś wykupione na ten remontowany samochód? Bo
    jeśli
    > nie miałaś ubezpieczenia dobrowolnego to koszty napraw powypadkowych nie
    > stanowią kup.

    Jako ubezpieczenie dobrowolne rozumiem AC, czy tak? Więc było ubezpieczenie
    AC - tylko z zastrzeżeniem, że w razie szkody ja poznoszę 10% kosztów
    naprawy (nazywa się to ładnie "udział własny")

    > Jeśli miałaś takie ubezpieczenie to wydatki na remont są kup.
    > A odpowiadając na twoje pytanie - tak raczej nie powinno być. Ale niestety
    > się zdarza. Pretensje proszę kierować pod adresem PZU.

    Każdy zawiera polisę na jaką go stać:) Polisa z udziałem własnym jest
    przecież ciut tańsza zwykle. A w umowie może przecież istnieć zapis o
    jakimś udziale własnym.

    pozdr. monika