    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Odszkodowanie kosztem
    Date: Mon, 30 Mar 2009 09:20:17 +0200

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Przecież to są wydatki *związane* z wynagrodzeniem za pracę z jednej
    > strony,

    Związane może tak, ale ten człowiek już nie jest przecież
    zatrudniony i wypłaca się odszkodowanie, bo tak to jest nazwane
    w przepisach.

    zaś przyczyniają się do *zachowania* źródła przychodów z
    > drugiej (tak samo jak np. opłata za przedłużenie prawa do patentu).

    To już prędzej i tak też myślałem, że trzeba to rozpatrywać w kategoriach
    utrzymania konkurencyjności firmy itd itp

    > Nie strasz ;)

    Ale przyznasz, że nie zdziwiłoby Cię gdyby ktoś zacytował
    jakis wyrok czy uchwałę, że nie jest kosztem. Prawda?