    From: "Grazka" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Odsetek od kredytu mieszkaniowego. Odliczenie.
    Date: Wed, 23 Jul 2003 10:56:39 +0200

    Użytkownik <s...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:36cc.000000a8.3f1e40c4@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > US chce skontrolować czy budując dom nie kupowałeś materiałów na czarno,
    > przy zakupie mieszkania jest to bardziej formalność
    >

    > 5. Jak rozumiem pola 29. i 30. wypelniam, mimo, ze nie ja podjalem sie
    > budowy mieszkania.
    >
    > Tak, pisałem o tym wcześniej
    >
    > 6. Co wpisac w polu 32. jako wydatki (sume odsetek za dany rok?) oraz w
    > polu 33.?
    >
    > Nie odsetki a kwotę którą zapłaciłeś za mieszkanie w zależności od tego
    czy
    > faktury które dostałeś są vatowskie czy nie
    > (czy kupujesz od developera czy od spółdzielni).

    Tego to nie rozumiem - w US powiedzieli mi, że odsetki od kredytu mogę
    odliczać od dochodu. Nie całą kwotę za mieszkanie. To co jest moim wkładem
    np. tego odliczyć nie mogę.
    W poprzedniej "dużej uldze" można było wszystko - teraz tylko odsetki.
    W przyszłym roku ta ulga odsetkowa ma być zachowana.

    I jeszcze mam pytanko:
    przez ile lat mogę te odsetki odliczać?

    Pozdrawiam Grazka