eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOdradzam oszustów z mbanku - bezpodstawna blokadaRe: Odradzam oszustów z mbanku - bezpodstawna blokada
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.
    onet.pl
    From: "R" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Odradzam oszustów z mbanku - bezpodstawna blokada
    Date: 22 Oct 2007 15:03:42 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 21
    Message-ID: <1...@n...onet.pl>
    References: <1...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1193058222 18734 213.180.130.18 (22 Oct 2007 13:03:42
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 22 Oct 2007 13:03:42 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 153.19.215.105, 192.168.243.170
    X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.8) Gecko/20071008
    Firefox/2.0.0.8
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:190303
    [ ukryj nagłówki ]

    Teraz już wiem z jakim bankiem miałem do czynienia:

    1. chciałem przesłać zgłoszenie on-line, żeby zostało szybciej rozpatrzone. I
    co? I nic, formularz nie działa:
    https://form.mbank.com.pl/email.pl
    Po wypełnieniu i naciśnięciu Wyślij nie dzieje się nic - strona się
    przeładowuje, nie ma komunikatu błędu ani poprawnej wysyłki.

    2. Właśnie postanowiłem skorzystać z czatu z konsultantem. O dziwo ktoś się
    zgłosił (poprzednim razem nikt się nie zgłaszał). Pierwsze wrażenie - nie każda
    firma obracająca milionami musi mieć poprawnie zaimplementowane polskie litery.
    mBank doszedł do wniosku, ze krzaczki mogą być równie gustowne. Zgłosiłem
    problem i czekam na odpowiedź. Czekałem chwilę na odpowiedź, najwyżej z minutę
    aż... przekierowało mnie na stronę główną. No przecież nie każda firma musi mieć
    sprawny czat albo konsultantów na tyle skorych do rozmowy by się nie rozłączali.

    3. Najlepsze: Wpisałem na forum stwierdzenie, że ten bank to jakiś "dom
    wariatów". I co? Słowo "wariat" jest moderowane. Tak, to DOM WARIATÓW. :))

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1