    From: "ToK" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Odprawa celna paczki
    Date: Mon, 26 Mar 2007 11:45:50 +0200

    Witam!
    Jeśli chodzi o tłumaczenie faktury, to urzędowi celnemu chodzi o to jak ma
    zataryfikować towar, który podlega ocleniu. Po prostu napisz na fakturze co
    to za towar przyszedł do Ciebie, pod spodem dopisz:: "tłumaczył: Mad Max"
    oczywiście podając swoje prawdziwe dane :-) w formie podpisu.
    Co do adresata, to nie widzę żadnego problemu. W najgorszym przypadku
    napiszesz jakieś krótkie oświadczenie i po sprawie. Nie będzie problemu z
    odbiorem przesyłki.
    Pozdrawiam.
    --
    celnik