  • Data: 2005-08-18 07:45:55
    Temat: Re: Odp: US zwrócił za dużo kasy- co teraz??
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 17 Aug 2005, msas wrote:

    > OK OK OK.
    > Ale czy powinni od razu traktować mnie jak przestępcę i obciążać kosztami
    > upomnienia?

    No koszty upomnienia to jeszcze nie "traktowanie jak przestępcę" :)
    Przyczytaj jeszcze raz mój post i odpowiedz: kto zawalił ?
    Czy prawdą jest że z twojej deklaracji wynikło rozliczenie X w wyniku
    którego US ma ci zwrócić kwotę Y ?
    Czy prawdą jest że z twojej korekty wynikło iż zapłaciłeś za mało
    podatku i że masz dopłacić 20 zł ?

    Podatek należy wpłacać samemu, *bez wezwania*.
    Tak jest dla wszystkich - i jedynie fakt że "normalnie" to ową sprawę
    za np. pracownika załatwia pracodawca sprawia że część podatników którzy
    mają dochody tylko z pracy nie zdaje sobie z tego sprawy.
    Wolą parlamentu to TWOIM obowiązkiem jest płacić SWOJE podatki...
    A nie żeby ktoś cię pilnował :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)