    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Odp: Odp: Czy przelew na konto firmowe to problem?
    Date: Fri, 8 Aug 2003 00:35:23 +0200

    On Thu, 7 Aug 2003, złodziej podatków wrote:
    [...o koncie osobistym do DG...]
    >+ Oczywiscie, i jak napisalem w poprzedniej wiadomosci nie mam zamiaru tego
    >+ zmieniac bez wyraznego przymusu. Korzysc z tego jest wyrazna, firmowe /
    >+ zwiazane z DG / kosztuje ponad 50 zetow + oplaty od kazdej operacji, a
    >+ osobiste chyba 5,50.

    Yrm... No ja rozumiem, wyciągi na kredowym papierze, pieniądze
    przywozi taksówka (e... nie, za tanie - takie "z taksówką"
    to najmniej z 300 zł będzie kosztowało)...
    Ale wiesz, ja mam *dwa* konta do DG. Konkretnie to mBank
    i Inteligo. I o ile pamiętam to np. opłaty "za ZUS" mam
    niższe z konta "firmowego", 3*ZUS (pełny ZUS to 3 przelewy),
    do tego PIT i VAT - i jest taniej niż nie mieć "firmówki"
    a płacić z osobistego !
    :)

    >+ Kwota tak smieszna ze nawet nie pamietam dokladnie
    >+ a nie chce mi sie szukac. Ale wiem ze to sa grosze.

    No... Inteligo jest drogie, nie powiem. Całe 3,99 kasują,
    bo wliczyli kartę w prowadzenie konta... ;)
    Prawdą jest że trzeba korzystać z Internetu (widzę że
    ty nie korzystasz ;)) i mieć drukarkę (bo wydruki "papierowe"
    są, owszem, dość drogie). Jakby to powiedzieć... - no, mam :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)