    From: "Maciek81" <N...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Odp: Czy przelew na konto firmowe to problem?
    Date: Thu, 7 Aug 2003 07:12:38 +0200
    Sender: <radiusok>@<unknown>

    Użytkownik "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bgrs94$2ubh$1@foka1.acn.pl...
    > Dlaczego ma nie placic ?
    > Wieksze jest zagrozenie (ze strony banku) jak przyjmuje naleznosci.

    Ze strony US nie grozi nic - urzędnicy dokonujący kontroli to też ludzie, a
    wbrew pozorom nie orientują się tak świetnie w przepisach prawnych jakby
    wyglądało. Najlepiej jest zgrywać wtedy głupka - tłumaczyć swoje, żeby
    wyglądać na niewinnego - współpracować maksymalnie. Miałem już dwie
    kontrole - teraz US już mi nie straszny.

    > No i jeszcze jedna sprawa. Jak to sie dzieje, ze pomimo zakazow (prawo
    > bankowe) w Pekao SA istnieje jakis specjalny rodzaj rachunku laczacego ROR
    > kontem do DG ?

    Racja - przepis o oddzielnym koncie do DG to przeszłość - w dodatku wynika z
    UoPB