eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOdmowa faktury VAT na firme za zakup telefonu przy taryfach prywatnych? › Re: Odmowa faktury VAT na firme za zakup telefonu przy taryfach prywatnych?
  • Data: 2007-05-09 09:11:37
    Temat: Re: Odmowa faktury VAT na firme za zakup telefonu przy taryfach prywatnych?
    Od: "dzidek" <d...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bedzie cokolwiek glupio wygladalo - cesja pomiedzy Bartoszem B
    > a Bartoszem B dzialalnosc gospodarcza :-)

    Nie trzeba cesji!
    Jezeli robisz to miedzy Bartoszem B a dzialalnoscia Bartosza B (zakladam ze
    nie jest to spolka,tylko dzialalnosc gospodarcza osoby fizycznej) to nie
    jest wymagana cesja, to tylko "zmiana danych abonenta".
    Tez myslalem, ze bede musial zrobic cesje ale mila pani powiedziala, ze "nie
    nie" i przyjela plik dokumentow ode mnie i zmienila co trzeba ;)

    pozdro,
    dzidek