eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOdmowa faktury VAT na firme za zakup telefonu przy taryfach prywatnych? › Re: Odmowa faktury VAT na firme za zakup telefonu przy taryfach prywatnych?
  • Data: 2007-05-09 18:36:27
    Temat: Re: Odmowa faktury VAT na firme za zakup telefonu przy taryfach prywatnych?
    Od: BartekB <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    BartekB pisze:
    > Przedluzam umowe na telefon komorkowy (taryfy prywatne) i chcialem wziac
    > fakture VAT na prowadzona dzialalnosc za zakup telefonu.

    Tak wiec jestem juz po przepraktykowaniu tematu :)
    Wedle wskazowek (dziekuje bardzo) po prostu zmienilem dane na firmowe -
    to nie byla cesja, tylko zmiana danych abonenta. A dzieki firmie mam
    dostep zarowno do taryf prywatnych i biznesowych (myslalem, ze biznesowe
    to obowiazek przy firmie, ale jednak nie).
    Telefon wzialem z faktura VAT, wiec odlicze co trzeba :)
    Wszystko wyszlo pozytywnie, dziekuje za pomoc i sugestie dotyczace
    takiego wlasnie rozwiazania :)
    pzdr.
    Bartek.