eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiOdmowa faktury VAT na firme za zakup telefonu przy taryfach prywatnych? › Re: Odmowa faktury VAT na firme za zakup telefonu przy taryfach prywatnych?
  • Data: 2007-05-08 23:53:30
    Temat: Re: Odmowa faktury VAT na firme za zakup telefonu przy taryfach prywatnych?
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

    BartekB wrote:
    > Przedluzam umowe na telefon komorkowy (taryfy prywatne) i chcialem wziac
    > fakture VAT na prowadzona dzialalnosc za zakup telefonu. Z BOKu
    > otrzymalem informacje, ze fakture VAT z danymi prowadzonej dzialalnosci
    > dostane tylko przy wyborze oferty i taryf biznesowych.

    G prawda: przerejestruj (1 operacja) posiadane konto z osoby fizycznej
    na działalność gospodarczą. Nikt nie wymaga przy tym zmiany taryfy (ja
    tak zrobiłem, też mi się opłacało zachować taryfę). Od tego momentu nie
    dość, że będziesz dostawał faktury co miesiąc na firmę, to wszystkie
    zakupy będą mogły być zafakturowane na firmę.

    Jakub