  • Data: 2006-04-16 23:37:26
    Temat: Re: Odliczenie za Internet i wspolne rozliczenie?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Maciej,

    Monday, April 17, 2006, 12:06:55 AM, you wrote:

    > Przecież to wynika wprost z UoPDoOF

    Czytasz cały wątek czy tylko ostatni post?
    Podobna historia była z odliczeniami remontowymi i budowlanymi i tym,
    na kogo z małżonków ma być wystawiona faktura.

    Chcę się rozliczyć z podatku wspólnie z żoną - prowadzimy wspólne
    gospodarstwo itd. Oboje korzystamy z internetu. I nie rozumiem powodu,
    dla którego w przypadku jednego rodzaju ulgi nie ma znaczenia, na
    którego z małżonków jest wystawiona faktura, a w przypadku innej ulgi
    ma to znaczenie. I dlaczego wysłanie do TPSA idiotycznej noty
    korygującej zmienia stan faktyczny i daje prawo do odliczenia ulgi
    przez oboje małżonków.

    Uprzedzając: mamy osobne komputery, oczywiscie spięte siecią i wspólny
    'serwer'. Korzystamy zarówno z telefonu jak i sieci na równych
    prawach.

    Ja rozumiem - świątynia opaCZności (nie poprawiać) kosztuje sporo i
    budżet musi na to zarobić. Tylko dlaczego w sposób tak idiotyczny?
    Ulga za internet miała być rekompensatą za wprowadzenie VATu. Nie
    dość, że jest to 19 a nie 22%, to jeszcze nie mogę rozliczyć całości.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl