  • Data: 2006-04-21 11:38:08
    Temat: Re: Odliczenie za Internet i wspolne rozliczenie?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > To jest dokument za pomocą ktorego ODBIORCA faktury może poprawić
    > dane - za wyjątkiem wpływających na kwoty.
    > Czyli jak np. jest literówka w adresie to można wystawić notę
    > i poslać wystawcy f-ry - już nie pamiętam jak z "telekomunikacyjnymi",
    > czy muszą być podpisane.

    Zawsze musza być.
    A Telekomuna lubi czasem nie odsyłać, mi odsyła tak 2 na 3.

    I jedna sprawa, nie jestem pewna czy takie "dopisanie" drugiego nabywcy
    nota korygującą będzie skuteczne. Telekomunikacja się przecież nie
    pomyliła (a nota koryguje pomyłki wystawcy faktury), chyba że umowa na
    świadczenie usług telekomunikacyjnych czy stricte dostepu do internetu
    jest podpisana z dwoma osobami.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl