  • Data: 2002-04-04 15:02:04
    Temat: Re: Odliczenia na edukację szkolną 12 letniego dziecka
    Od: "Pulsar" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli jest to przywilej tylko dla bogaczy, którzy wsakują na wyższy
    > pułap podatkowy? Dobrze zrozumiałem?
    >
    > Piotrek

    Źle zrozumiałeś - książki i szkolenie może sobie odliczyć tylko sam
    podatnik - jeśli SAM się szkoli (doskonalenie zawodowe), albo kupuje książki
    do SWOJEJ pracy (pomoce naukowe i wydawnictwa fachowe). A w przypadku
    dziecie to można odliczyć tylko ich studia - ulga ta przysługuje na studia
    tak podatnika jak i dzieci. Wszystkie inne dokształcania można odliczać
    tylko w ramcha SWOJEGO doskonalenia.