  • Data: 2003-11-26 20:31:17
    Temat: Re: Odliczanie VAt w 2004 i homologacja ciezarowa
    Od: "Jacek" <p...@c...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Nieustraszony(a) niczym Maly napisał(a):
    > Zgodnie z artykulem:
    > http://www.motogazeta.mojeauto.pl/cms/index.php/883
    > w 2004 nie mozna bedzie odliczac VATu od nowych samochodów z kratka. A
    > dokladniej homologacje beda mogly miec tylko samochody typu minivan
    > (wczesniejsze artykuly na tej stronie).
    >
    > Czy samochody typu Citroen Berlingo to minivan?
    > Jesli faktycznie tak bedzie, to czy bedzie mozna nadal odliczac od niego
    > VAT?
    > Moze ktos mnie osiwieci:)

    póki co nikt nie wie jak będzie naprawdę.Ja znam inne rozwiązanie, tzn te
    samochody które mają już homologację na "ciężarówkę" będą nadal tak
    traktowane.
    Zmianie ma ulec nie ustawa o VAT a kryteria homologacji..

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!
    Adres zakodowany w ROT-13