  • Data: 2009-11-06 16:35:08
    Temat: Re: Obowiązek rejestracji VAT UE po nowelizacji
    Od: "andreas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ajt" <a...@u...com.pl> napisał w wiadomości
    news:hd1dam$h38$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > A ja się zastanawiam, jak to się ma do podatników, którzy wybiorą zwolnienie z
    > VAT, ze względu na niski obrót. W kraju sytuacja jasna, ale co w przypadku
    > świdczenia usług dla podmiotów zagranicznych?

    Podmiot zagraniczny nie potrafi sobie w ogóle wyobrazić, że są kraje UE, gdzie
    podatnik musi specjalnie o unijny NIP występować. Gdy ten zagraniczny podmiot
    nie znajdzie NIPu kontrahenta na stronie
    http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/vieshome.d
    o to dzwoni na policje, że
    ma kontakt z oszustem.

    --