    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: OT, bylo: RATUNKU !! niestety mam program...
    Date: Sun, 10 Apr 2011 07:53:09 +0200

    > Musiałby być (lub musiałby być włączony, nie wiem czy w Windowsach
    > jest, ja tam używam systemów w których jest :P) limit przydziału
    > CPU.

    A nie zostałeś przypadkiem w czasach Windows 3.x? Bo o ile mi wiadomo,
    to już Windows 95 miał wielozadaniowość z wywłaszczeniem i proces się
    może nie zgadzać (pomijam, że czemu emulator miałby się nie zgadzać), a
    i tak zostanie wywłaszczony.

    To w Win 3.x była wielozadaniowość w momentach, gdy program na nią
    pozwalał.

    > W normalnym trybie, jak program bardzo chce robić sobie coś
    > w pętelce, a system *ma* wolny czas procesora, to mu daje.

    No właśnie, jak ma.

    > A jak daje z równym priorytetem, to "czują" to wszystkie
    > procesy które również są procesorożerne (bo dostają mniej)
    > a nie mają wyższego priorytetu.

    No ale to nie ma nic wspólnego z tym, jaki to program.

    > I do tego CPU się grzeje (za czasów 8086 nikt sobie nie
    > wyobrażał, że scalaki - inne niż wzmacniacze mocy i stabilizatory
    > napięcia - będzie się chłodziło radiatorami).

    Uważasz, że dosowy program ma większe zapotrzebowanie na procesor niż
    windziany ;)

    --
    Przemysław Adam Śmiejek