eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRe: [OT] Re: ustawa o rachunkwosci: 800 EUR czy 800 000 EUR ? (fwd) › Re: [OT] Re: ustawa o rachunkwosci: 800 EUR czy 800 000 EUR ? (fwd)
    From: "Janusz" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: [OT] Re: ustawa o rachunkwosci: 800 EUR czy 800 000 EUR ? (fwd)
    Date: Tue, 21 Sep 2004 13:25:15 +0200
    Sender: e...@p...onet.pl@195.136.39.122

    > Oj, to widać nie wiesz np. kto to był C.J. Lydick :>
    > Gość już nie żyje (polecam archiwa grupy comp.os.vms, gwarantuję
    > że był to fachowiec acz nie od podatków - bo od VMSa), bo tak to bym
    > ci polecił wyskoczyć z jakimś lamerskim pytaniem :)

    DOBRZE zatem....,

    Do wszystkich zainteresowanych.
    Szczerze przepraszam (rowniez Ciebie Maddy) i jeste mi przykro, ze swoimi
    pytaniami i dociekliwoscia doprowadzilem niektorych tu obecnych w stan
    "powyzszonej gotowosci" :).
    Nie taki byl moj zamiar. Na przyszlosc postaram sie przemyslec swoje pytanie
    przed zadaniem go na grupie.

    Czy tearaz kiedy pokajalem sie juz przed Wami pozwolicie mi laskawie
    pozostac na tej grupie ?

    Szczerze unizony
    Janusz