eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiRe: [OT] Re: ustawa o rachunkwosci: 800 EUR czy 800 000 EUR ? (fwd) › Re: [OT] Re: ustawa o rachunkwosci: 800 EUR czy 800 000 EUR ? (fwd)
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: [OT] Re: ustawa o rachunkwosci: 800 EUR czy 800 000 EUR ? (fwd)
    Date: Tue, 21 Sep 2004 13:12:04 +0200

    On Tue, 21 Sep 2004, Janusz wrote:
    [...]
    >+ > Rozumiem że można mieć jaką-taką orientację w temacie (czyli NIE
    >+ > być lamerem) i machnąć się przy czymś o rząd wielkości, można
    [...]
    >+ Po pierwsze znam przynajmniej kilka przepisow prawnych, ktore uwazam za
    >+ bezsensowane,

    Zgoda.

    >+ jeszcze jednego wiecej nie zdziwiloby mnie szczegolnie). Po drugie, brak
    >+ wiedzy (nawet PODSTAWOWEJ) jest wystarczajacym powodem aby ta wiedze
    >+ zdobywac w kazdy dostepny sposob.

    Zgoda. Pochwalam.

    >+ Po trzecie, nie ma glupich (lamerskich) pytan,

    Możesz mi wyjaśnić od kiedy "głupi" == "lamerski" ??

    Poproszę o źródłosłów, bo ja z językologii lamerem jestem :> i byłem
    przekonany że pochodzi toto od angielskiego "ułomny, wadliwy".

    Jak wyjasnienie do pytania wskazuje że pytający nie ma pojęcia
    o co spytał - to to jest WADLIWIE POSTAWIONE pytanie. IMO.

    Ale widać coś źle rozumiem.

    >+ sa tylko glupie i lamerskie odpowiedzi

    Oświeć mnie w sprawie słowa "lamerski" wobec tego - najlepiej
    jakoś naukowo, cała grupa się poczuje pewnie dowartościowana... ;)

    >+ (tlumaczac inaczej - jezeli
    >+ uwazasz ze pytanie faktycznie jest 'lamerskie',

    Tak.

    >+ masz wszelkie prawo na nie nie odpowiedziec,

    Pytanie padło z użyciem narzędzia nazywanego grupą
    *dyskusyjną*. Trudna sprawa.... nie podyskutować... ;>

    >+ ale nie masz prawa z gory zakladac ze ten kto je zadaje
    >+ robi robi to z lenistwa

    IMO mam prawo stwierdzać że ktoś popełnia błąd gruby.
    Bo twój post ("ten drugi") IMHO *wyklucza* konieczność
    "zakładania".

    Coś jeszcze: staraj się nie traktować wszystkich grupowiczów
    którzy "się czepiają" jako CAŁOŚCI. Każdy czepia się o co chce
    co możesz odebrać jako "atak na siebie" - zmasowany, zaplanowany
    itp. - ale to raczej błędne założenie :]

    Niniejszym uprzejmie proszę o wskazanie posta w którym zarzuciłem
    ci lenistwo - data, msgid albo coś podobnego... ;]

    >+ albo braku checi do samodzielnego poszukiwania odpowiedzi).

    Y tam, JAKĄŚ chęć wyraziłeś pisząc na grupę, tego na razie ;)
    się nie czepiałem. Tego iż potraktowałeś tekst "na czyjejś stronie"
    jako obowiązujący - też nie (z jednej strony trudno przypuszczać
    że ktoś wprowadzi czytającego w błąd, z drugiej... czytając
    czyjeś strony trzeba to mieć na uwadze, z trzeciej - piszący
    pewnie wielu rzeczy się spodziewał lub mógł spodziewać, ale
    RACZEJ NIE wątpliwości merytorycznej w tym miejscu !!).

    Na razie to ja mam dwa pytania :) bo samodzielne szukanie co
    miałeś na myśli z "lamerem" i "lenistwem" mi nie wychodzi ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)