  • Data: 2007-08-21 06:40:43
    Temat: Re: [OT] Re: Samochód na firmę........
    Od: cb <c...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Bo jest to ewidentna deklaracja zakupu na cele gospodarcze.
    > Pozbawia możliwości manewrowania "pomysłami", że zakup był dokonany
    > na inne cele - dajmy na to osobiste.
    >
    > 1. Zwalnia *sprzedawcę* z obowiązków które wynikają z ew. uznania
    > sprzedaży za sprzedaż konsumencką (np. z obowiązku zaewidencjonowania
    > jej na kasie fiskalnej, konsumenckiej niezgodności z umową itp)

    To ja mam takie pytanie. Kupujący mówi mi, żeby mu wystawić FV i podaje
    mi dane, po czym nie mam już z nim kontaktu:

    Jan Nowak
    ul. Taka 1
    00-000 Pcim
    NIP: 0000000000

    I pytanie: Skąd mam wiedzieć czy on to chce na firmę, czy "prywatnie".
    Dla mnie różnica jest taka, że w drugim przypadku będę musiał nabić to
    także na kasę.
    Czy powinienem się za każdym razem pytać, czy faktura ma być firmowa,
    czy prywatna?

    cbull