  • Data: 2007-08-22 08:29:55
    Temat: Re: [OT] Re: Samochód na firmę........
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Nie tak.

    [...]
    )

    > No to dyskutujemy radośnie na różne tematy :]

    [...}

    poddaję się;-)) i przyznaję, że mówimy o 2 różnych rzeczach. Moje
    rozumowanie w tej materii ogranicza się do danych na fakturze, któe
    czynić będą zadość wszelkim możliwościom odliczeń na gruncie ustaw
    podatkowych (oczywiście przy osobach fizycznych prowadz acych działalność)

    Uznaję Twoje argumenty, ale ich nie kupuję od strony podatkowej.
    Oczywiście , że masz rację i co z tego?;-) To są co najwyżej błędy
    mniejszej wagi, które nie mają wpływu na nie uznanie takich faktur od
    strony kosztowej, a kwestię zamiarów co do przeznaczenia na działalność
    już przerobiśmy.