  • Data: 2007-08-23 06:14:04
    Temat: Re: [OT] Re: Samochód na firmę........
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > IMO nie! - ciągniemy CEFa za język ;)

    Nie ma co ciągnąć :-)
    Postawiłem swoją tezę w formie pytania, bo nie znalazłem
    przepisu, który by tak nakazywał. Ale praktyka życia codziennego:
    różne zakupy w różnych sklepach-wskazują, że na kasie nabijane jest
    wszystko,
    a jak nabywcą okaże się prowadzący DG, to dostaje on fakturę
    jak odda oryginał paragonu. Chyba zasugerowałem się koniecznością
    nabicia na kasę sprzedaży dla osoby nieprowadzącej DG także wtedy,
    gdy zażąda ona faktury.