  • Data: 2010-12-05 14:25:30
    Temat: Re: [OT]Re: [Dz.U.] Ryczałtowcy - uwaga na zmiany PKWiU
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (05.12.2010 15:06), cef wrote:

    > Ale dlaczego ma być poza zakresem?

    Bo ni ma sensu :). W zasadzie powinienem napisać "poza zakresem wartości
    mających sens". Albo "poza dzedziną".

    Jakby napisali "pierwiastki liczb całkowitych mniejszych lub równych 0",
    to wiadomo że mieli na myśli po prostu 0, bo mniejszych liczb
    całkowitych z których można wyciągnąć pierwastek brak (zakładając że nie
    bawimy się w urojone).

    > Co oznacza zniżka 190%?

    Nie wiem o jakie zniżki chodzi :), ale normalnie to by oznaczało
    sprzedaz towaru za ujemną wartośc (tj. dostajesz towar i bierzesz jego
    0.9 wartości w gotówce od "sprzedzwcy")

    > I dlaczego ustawodawca się jej boi :-)

    ba!

    p. m.