    From: "Zygmunt" <...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: [OT] Jaki program dla pełnej_księgowości ?
    Date: Thu, 19 Nov 2009 19:35:19 +0100

    > Na Varico pracowałam dawno (skończyłam z nimi zabawę w 2000 roku) i był to
    > program dosowy więc trudno powiedzieć jak to wygląda teraz. Ale wtedy nie
    > zachwycał. Był prosty, dość ładny jak na dos ale nieergonomiczny i ubogi w
    > funkcje. A pracowałam na pełnej księgowości full wypas (tzn było wszystko
    > co varico do KH dawało wtedy).
    >
    > Ta pani tak ładnie zachwalała, że jakbym miała parę dni nicnierobienia to
    > może bym ściągnęła i obejrzała. Ale tyle czasu na zabawę to nie mam.
    >
    > Ja pracuję na Insercie, ale jakbym miała więcej pieniędzy w czasie gdy
> [...]

    A jak ja widzę taki spam na usenecie to od razu mam ochotę przedstawić
    własną
    recenzję omawianego produktu do czego wszystkich ochoczo też namawiam.

    Na ...... pracowałem kilka lat, zawsze się regularnie zawieszał. Funkcji to
    miał mnóstwo
    tylko brakowało tych najpotrzebniejszych. Za to kopię trzeba było robic co
    kilka minut bo
    często wprowadzone dane szlag trafiał. Najgorsze to było to że przekłamywał
    stare faktury
    i kasę ogólnie i US się strasznie czepiał i kary wlepiał niemiłosierna. Ale
    wygląd graficzny
    miał świetny 'pierwsze wrażenie' to było to. Nie polecam.
    A może to jednak nie był ........ tylko co innego? Już nie jestem pewny tej
    nazwy, te nazwy są
    takie podobne do siebie, potraktujmy więc moją wypowiedź że nie jest o ....
    ale tak ogólniej
    o problemach programów księgowych.

    :)