  • Data: 2009-11-17 11:05:38
    Temat: Re: [OT] Jaki program dla pełnej_księgowości ?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (16.11.2009 23:49), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Zastanawiam się, czy taki spam ma w ogóle jakiekolwiek działanie
    > pozytywne, czy też raczej więcej osób zniechęci niż zachęci. Choć
    > podobno każdy szajs da się sprzedać, o ile będzie się o nim dużo mówiło...

    Niewykluczone że za kilka lat słowo Varico będzie we mnie budziło
    skojarzenie "skądś znam tą firmę", ale nie będę pamiętał skąd.
    Oczywiście jeżeli nie przegną.

    Z drugiej strony - znam firmę która postanowiła skorzystać z usług
    szeroko spamoworeklamującego się organizatora jakichs konferencji we
    Lwowie czy Kijowie, znała jego spamerską naturę i wcale jej tego nie
    przeszkadzało. Nie wiem czy była zadowolona z usług czy nie.

    p. m.