  • Data: 2009-11-19 08:00:07
    Temat: Re: [OT] Jaki program dla pełnej_księgowości ?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    grzess pisze:

    > Witaj Maddy!
    > Bardzo mi miło Cię przywitać, wszak to już niemal 3 lata odkąd się mijamy,
    > najpierw bowiem Ty zniknęłaś, później zaś ja, a tęskniłem za Twym ciętym
    > jezykiem no i przede wszystkim wiedzą :-)
    > Skoro zaś w tym wątku mam zaszczyt ponownie Cię przywitać to o ile mnie
    > pamięć nie myli - niezbyt miło prgramy reklamowanej tu firmy wspominasz :-)

    Na Varico pracowałam dawno (skończyłam z nimi zabawę w 2000 roku) i był
    to program dosowy więc trudno powiedzieć jak to wygląda teraz. Ale wtedy
    nie zachwycał. Był prosty, dość ładny jak na dos ale nieergonomiczny i
    ubogi w funkcje. A pracowałam na pełnej księgowości full wypas (tzn było
    wszystko co varico do KH dawało wtedy).

    Ta pani tak ładnie zachwalała, że jakbym miała parę dni nicnierobienia
    to może bym ściągnęła i obejrzała. Ale tyle czasu na zabawę to nie mam.

    Ja pracuję na Insercie, ale jakbym miała więcej pieniędzy w czasie gdy
    wybierałam system to wzięłabym CDN. Insert to "second best" dla mnie.
    Ale też ok.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813