  • Data: 2006-09-12 13:17:28
    Temat: Re: OBI - faktura VAT - błędy
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <ee695v$9ov$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "cef" <c...@i...pl> wrote:

    > I naprawdę Twój program jest tak denny,
    > że nie ma opcji: wpisz kwoty podatku ręcznie?

    To ja poszerzę pytanie o rzeczywiste błędy. Mam fakturę, gdzie się sumy
    nie zgadzają - to zanczy netto plus VAT nijak nie równa się brutto, i
    nie wynika to z zaokrąglenia, tylko z głupoty wystawiającego (nie ja
    przyjmowałem, więc nie bić:)). I co z takim fantem zrobić - wpisać tak
    jak jest?

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.