  • Data: 2010-12-01 14:57:27
    Temat: Re: Numer konta bankowego na fakturze
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01-12-2010 15:45, Michał Madej pisze:
    > 1. Czy piszecie na fakturach numer swojego konta bankowego?

    Tak, bo jak nie podam to mi nie zapłacą na konto.
    A nie lubię gotówki, nieporęczna.

    Ale jak ktoś prowadzi np. warzywniak, to pewnie mu z gotówką wygodniej.

    De gustibus...

    > Nie jest
    > to chyba wymagane?

    Moi kontrahenci wymagają.

    > Czy są jakieś względy (np. bezpieczeństwa)
    > przemawiające za podawaniem (albo niepodawaniem) numeru konta na
    > fakturach?

    Jak chcesz przelew to podajesz konto, jak nie chcesz to nie musisz.

    Ze znajomości numeru czyjegoś konta nic nie wynika.
    A paranoje można leczyć, farmakologia dzieś czyni cuda.

    > 2. Czy numer w standardzie IBAN (kod kraju + numer konta) można też
    > podawać na fakturze dla polskich kontrahentów?

    Możesz im podać nawet rozmiar buta w calach.
    Serio serio.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813