  • Data: 2006-03-03 14:56:02
    Temat: Re: Numer konta, NIP-1 i...
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Reseller wrote:

    > Oki, to prosze o jednoznaczna odpowiedz... Musze przedstawic te
    > papiery czy nie? Czy to tylko fanaberia pani za biurkiem, czy
    > faktycznie mam taki obowiazek, skoro ordynacja podatkowa nic o tym nie
    > mowi?

    W twoim wypadku raczej musisz. Co najmnie jeden. Mówi o tym ustawa o
    identyfikacji podatników. Trzeba przedstawić papierek do każdej zmiany.
    Ale jak czytam twój pierwszy post to mam jedną wątpliwość. Czy jako
    rachunek do zwrotu podajesz rachunek prywatny (B.7 na NIP-1) czy
    firmowy (C.2.1)? Jeśli poprzedniego rachunku nie zlikwidowałeś lub
    nawet zlikwidowałeś ale był to rachunek prywatny, to nie ma potrzeby
    dostarczania jakiegokolwiek papierka w jego sprawie.