  • Data: 2007-02-11 15:35:15
    Temat: Re: Numer NIP a miejsce zamieszkania
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "fafa" <pfafara@[WYTNIJ_TO]tlen.pl> wrote in message
    news:eqn1el$tfj$1@news.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Nadszedł czas pójścia do pracy i związane z tym zapotrzebowania na numer
    > NIP :) Wypełniam formularz i ciekawi mnie jedno pole:
    >
    > Adres miejsca zamieszkania - na podstawie tego adresu określa się
    > właściwośc naczelnika urzędu skarbowego w sprawach ewidencji.
    >
    > Jestem zamelodwany jeszcze u rodzicow w Kielcach ale mieszkam juz na stale
    > w Warszawie. gdzie mam zlozyc wniosek NIP-3? w Kielcach czy w Warszawie?

    w warszawie. US nie interesuje gdzie jesteś zameldowany tylko gdzie
    mieszkasz. Kogo innego może co najwyże4j zaintersować fakt niezameldowania
    się.
    Daj ten nip-3 pracodawcy niech wyśle w kopercie ze swoją pieczątką, bo
    inaczej odbijesz się z niczym w US jak sam to zaniesiesz.
    Nip przyjdzie pocztą do domu.