  • Data: 2003-06-02 21:21:31
    Temat: Re: Nowy podatek od sprzedaży nieruchomości??
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kubalonek" <d...@p...ats.pl> napisał w wiadomości
    news:bbgenc$p4e$1@dns.ats.pl...
    > Strasznie fajnie , ale buduję dom , a obecne mieszkanie muszę
    > spylić w odpowiednim czasie. Nie będę mieszkał pod mostem , ani
    > dokładał państwu z mojej krwawicy.
    > Już raz ten Kraj mnie wyślizgał z premiami na książeczkach
    > mieszkanowych. Jak nie masz problemu i masz gdzie mieszkać ,łatwo
    > Ci tak pisać.
    > Pozdro
    Wiesz ja rozumiem że tobie zależy na jasnej odpowiedzie ale w przepisach
    obecnie obowiązujących trudno doczytać się zgodoności i jasności a co
    dopiero w pomysłach które chce wprowadzić Kołodko a tak mi się zdaje że ten
    podatek jest dopiero w fazie pomysłu Kołodki.Może ktoś coś wiecej na ten
    temat wie to się jeszcze wypowie.
    Pozdrawiam Wiola