    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nowy formularz wpłaty podatków
    Date: Fri, 8 Mar 2002 12:09:57 +0100

    On Fri, 8 Mar 2002, Szynal wrote:

    >+ Użytkownik "Michal Gorski" <m...@b...onet.pl> [...]
    [...]
    >+ > dziwnie wygladajacy druk przelewu i pouczenie jak go wypelniac.
    >+ > Sa tam pola na nip platnika, nazwe podatku, pesel itp.
    [...]
    >+ > 3. Co jeśli płatnik nie ma ochoty chodzic na poczte i płacić prowizji
    >+ > a ma konto w banku internetowym bez mozliwosci obslugi takiego przelewu.
    >+
    >+ ad 3.
    >+ wtedy w polu tekstowym stanowiącym opis do przelewu musisz wpisać
    >+ odpowiednie magiczne literki:
    >+ "Zawartość pola tytułem:
    >+ / T I / N 8 4 4 1 6 7 6 7 8 9 / O K R / 0 1 R / S F P / P I T 3 7 / T X T /
    >+ D E C . R Y C Z A Ł T
    [...dalej rzeczowy opis...]

    Ad3. cd.
    MinFin zapomniało było (po wydaniu rozporządzenia płatnikom)
    rozporządzić jeszcze bankom że mają stosowne blankiety wprowadzić
    i honorować.
    Skutkiem tego do momentu wprowadzenia owego roporządzenia raczej
    urwanie głowy (podatnikowi) jeszcze nie grozi, niemniej widziałem
    w prasie elektronicznej :) (tj. na gazetaprawna, infor albo
    w okolicy) opisy "no to co robić" - stanowisko było takie, żeby
    podawać "po prostu" wszystkie konieczne dane.
    Prawdę mówiąc to nie zwróciłem uwagi że pola mają być poodzielanie
    slashami ("/"), niemniej "ręczne" zastosowanie rzeczonego formatu jest
    chyba najlepszym rozwiązaniem :)
    BTW: ciekawe, jeśli w tekstach pojawi się slash... ;) (taki NIE
    będący zamierzonym separatorem).

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (który pola ostatnio poodzielał odstępami)