    From: gonia <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nowelizacja VAT w pigułce
    Date: Tue, 09 Dec 2008 06:59:46 +0100
    Sender: g...@a...neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Ale jaką przyczynę "wylotu z KUP" masz na myśli?
    > Przypadki mamy ze trzy:

    [...]

    > - wydatki wyłączone z KUP związane z DG,

    do tego miejsca rozumiem - i zakładam, że możemy tu wpakować
    reprezentację, którą trudno byłoby przekazać dalej w celu opodatkowania.
    Np garnitury dla przedstawicieli handlowych bez informacji na plecach
    jaka to firma? Wypity alkohol na terenie siedziby (bez wnikania w ustawę
    o spożywaniu w miejscu pracy, bo to juz było przerabiane) - bo tu
    chyba jest całkowity zakaz jeśli chodzi o KUP, a zakaz odliczenia VAT
    dotyczy usług gastronomicznych, więc nie można w knajpie ( swoją drogą
    nie ma zakazu odliczania VAT od usług cateringowych:>)

    wyłączone metodą inną niż
    > zwolnienie z opodatkowania;

    tego kawałka nie rozumiem, chyba, że chodzi o nabycie dla sprzedaży
    zwolnionej z opodatkowania, ale to akurat z byciem KUP nie ma nic
    wspólnego - ale może czytam nie pod tym kątem