  • Data: 2004-04-01 22:38:02
    Temat: Re: Nowe wysokosci skladek na ZUS od nowego roku...
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:265056803.20040402001715@pik-net.pl...

    > Ależ prowadzę działalność gospodarczą. Tyle, że jako osoba prawna i
    > jestem na umowie o pracę. Ponoszę ryzyko, pakietów socjalnych sobie
    > nie przydzieliłem. Urlop? A co to jest urlop? Itd.

    A to przepraszam :>. I nie wolales jakiejs dywidendy czy czegos tam
    sobie wyplacac co pewien czas, tylko dobrowolnie sie ozusowales od
    czesci wyplaty wyzszej niz 60% sredniej krajowej? No ale na pewno i tak
    wybrales najkorzystniejsze dla siebie rozwiazanie.

    Pozostaje sie cieszyc z faktu, ze masz wyzszy poziom ochrony
    ubezpieczeniowej realizowanej przez ZUS, niz na przyklad ja ;P

    pozdrawiam, marekz