  • Data: 2009-10-16 16:19:37
    Temat: Re: No i "wykrakałeś", Gotfryd ;-)
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof napisal:
    > O rany, jak Ty nic nie rozumiesz :-/

    Ehm, mam wrazenie odwrotne: ze ty nie masz ZADNEJ stycznosci z US
    i stad plyna twoje interpretacje, ktore... ehm... z realiami duzo
    wspolnego nie maja.

    > Nie chodzi mi o sytuację, gdy sprawa jest jasna, tylko o sytuację, gdy
    > przychodzi urzędas w niedzielę na parking firmowy, robi zdjęcia, na których
    > ewidentnie nie ma samochodów, stwierdza tylko i wyłącznie na podstawie tych
    > zdjęć i swoich durnych wniosków, że są używane prywatnie i na tej podstawie
    > dowala firmie i pracownikowi. Uważam, że trzeba mieć nieźle nasrane, żeby
    > działać w ten sposób.

    Niemniej to tak wlasnie dziala. Kontrola stwierdza, ze na podstawie
    wizji lokalnej w dniu wolnym od pracy samochodow firmowych na parkingu
    nie bylo, co zostalo udokumentowane. W zwiazku z tym usuwa sie powiazane
    koszty. I teraz ty sie bujaj z dowodzeniem niewinnosci. Byc moze jest
    to sprzeczne z twoja wizja swiata, ale to wlasnie zazwyczaj tak dziala.

    > Na tej zasadzie, gdy podczas kontroli PIP natknie się
    > w firmie na żonę prezesa i stwierdzi, że nie jest zatrudniona, to też
    > powinien nałożyć na prezesa karę, że kobieta pracuje na czarno.

    Jezeli bedzie trzymala w dloni odkurzacz, albo siedziala przy komputerze
    w sekretariacie? Tak.

    Ech, niepoprawny optymista :)
    --
    Pozdrawiam,