    From: "Krzysztof" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: No i "wykrakałeś", Gotfryd ;-)
    Date: Fri, 16 Oct 2009 16:49:52 +0200

    Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał

    > Ciekawsze za to, w kontekscie A.Lawy, jest mozliwe zachowanie
    > ochrony supermarketu wobec fotografujacego tajniaka skarbowego ;)

    Co to jest kontekst A.Lawy?

    > Jak masz dobrze prowadzona dokumentacje, nie robisz ewidentnych
    > kantow, nie podpadles z powodu jakiegos sledztwa, nie zachowujesz
    > sie arogancko i chamsko (w koncu to jest dla tamtych ludzi miejsce
    > pracy) to oni tez odnosza sie normalnie.

    Nie chodzi o odnoszenie się, bo można się zachowywać miło i uprzejmie, a
    przy tym idiotycznie interpretować przepisy i/lub dowalić nieuzasadnioną
    karę albo w nieuzasadniony sposób pozwać firmę do sądu. Jak myślisz,
    dlaczego urzędasy tak trzęsą tyłkami przed zapowiadaną ustawą o
    odpowiedzialności cywilnej z powodu złych decyzji? Myślę, ze dlatego, ze
    teraz czują się całkowicie bezkarni i brzydko mówiąc "ryra" im czy się
    pomylą czy nie. Z pracy za karę pracodawca go nie wyrzuci, bo tu nie działa
    wolnorynkowa zasada, że do firmy, która rżnie klienta, już się nie wraca.

    Pozdr