  • Data: 2010-01-12 21:18:17
    Temat: Re: Niższe składki za pierwszą DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 12 Jan 2010, cef wrote:

    > Poczytaj sobie o transakcjach pomiedzy podmiotami powiązanymi
    > odnośnie cen.

    Może usłużnie linka:
    ...ze wskazaniem na art.25 (cały).

    A jak już podatnik się odpręży i wywnioskuje "o co chodzi, najwyżej
    mi każą skorygować kwoty", to mu się podrzuca bonusa - że NIE KAŻĄ
    SKORYGOWAĆ, w żadnym wypadku, po coś jest art.45.6 od słów "chyba
    że właściwy organ" ;)

    Jak ktoś to pisał - "dwie decyzje, jedna podwyższająca, druga
    obniżająca"? :D (ale to przypadek skrajny).

    Jakby nie patrzeć, decyzja nie jest fakturą (więc ani kosztu
    ani odliczenia nie umożliwia).

    pzdr, Gotfryd