    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Niski ZUS w spółce jawnej?
    Date: Mon, 11 Aug 2008 13:30:45 +0000 (UTC)

    Dnia Sun, 10 Aug 2008 10:33:21 +0000 (UTC), Przemyslaw Frasunek napisał(a):
    > Niestety, nie moze. Sam jestem ofiara preferencyjnych skladek ZUS w sp. j.
    > Placilem takie przez 2 lata, a teraz sie okazalo, ze mam pokazne zaleglosci.

    Cóż, tak to jest niestety przy wszystkim jak się nie czyta...
    Spółka jawna jak byk figuruje wśród przypadków które się nie łapią do
    ulgowego ZUSu - inna sprawa, że oczywiście ZUS nie powinien w ogóle przyjąć
    deklaracji ulgowych składek a jak jest wszyscy wiedzą...

    Ja z tego powodu zdecydowałem się na s.c. choć wiąże się z tym sporo
    niedogodności - ale zaoszczędzona kwota piechotą nie chodzi...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004