  • Data: 2009-09-03 11:23:45
    Temat: Re: Niezapłacony mandat
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ABC pisze:
    > Dwa miesiące temu dostałem mandat na kwote 100zł za jazde bez zapiętych
    > pasów. Zapomniałem zapłacic. Podobno ściąga to komornik z urzędu
    > skarbowego. Czekać na niego czy szybciutko zapłacić puki jeszcze nie
    > przyszedł i będzie spokój czy nawet jak zapłacę a on przyjdzie to coś
    > naliczy?

    Możesz czekać, jak komornik przyjdzie, albo jak weźmie z nadpłaty
    podatku, to doliczy jakieś kilka-kilkanaście złotych, a odsetek nie
    będzie wcale.

    Jedyne ryzyko będzie takie, że będą to chcieli egzekwować z Twojego
    rachunku bankowego, a banki pobierają jakieś chore
    kilkudziesięciozłotowe opłaty za realizację tytułów wykonawczych.

    --
    Liwiusz