    From: "spit" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nieszczęsne kasy uderzają ponownie
    Date: Wed, 23 Aug 2006 08:58:03 +0000 (UTC)

    Jan Werbiński <j...@j...com> napisał(a):

    > Wolisz, żeby US sam obliczył należny VAT i dochodowy od "gratisów"? Nie
    > wiesz, dlaczego wszelkie promocje są za złotówkę, a nie za darmo?
    > Zatem do zaksięgowania tej symbolicznej złotówki kupujesz kasę.
    > :-)

    Najgorsze jest to ze jak mam serwis komputerow i klient przyjdzie wymienic
    plyte glowna ,czy grafike lub sieciowke i okaze sie ze musze miec kase,to
    bede musial do niej wprowadzic wyszstkie towary ktore sprzedaje ,bo juz mam
    kase i wtedy taki serwis musi wprowadzic teoretycznie wszystkie towary w
    jakie sie zaopatruje w hurtowni nawet jak 1 karte firmy x o symbolu y
    sprzedam raz na rok, bo zawsze moze przyjsc klinet i chciec karte x o
    symbolu z, albo karte firmy a o symbolu b itego sie uzbiera pare tys
    sztuk,chyba ze kupie drukarke fiskalna ktora jest dwa razy drozsza + kompa
    do jej obslugi,bo recznego wprowadzania kilku tys towarow nie widze,a jakbym
    mial uzupelnianiac codziennie nowy towar ktory kupilem glupimi kombinacjami
    klawiszy na kasie to dostane kociokwiku.
    Chyba ze jest mozliwosc sprzedawania przez kase na zasadzie kod
    towaru "plyta glowna" i wpisywac cene samemu i ustawic towary ogolnie
    np.1.plyta glowna,2.procesor,3.pamiec...itd. ale watpie ze tak mozna.